منتديات السيف الوردي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

¤©§][§©¤][ مرحباً بكمـ زوارنا الأعزاء ؛؛ نتمنى لكمـ المتعهـ والإفادهـ ][¤©§][§©¤

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

اكتب أجمل تعليق

كاتب الموضوعرسالة
زائر
زائر

اكتب أجمل تعليق Empty
مُساهمةموضوع: اكتب أجمل تعليق   اكتب أجمل تعليق I_icon_minitimeالأربعاء ديسمبر 31, 2008 8:33 pm

يا ريت اللي يدخل يكتب تعليق

اكتب أجمل تعليق 380820847
القيصر
عضو لا يمكن الإستغناء عنه -- مهم جداً--
القيصر

ذكر
العمل/الترفيه : حر
المزاج : زي الفل

اكتب أجمل تعليق Empty
مُساهمةموضوع: رد: اكتب أجمل تعليق   اكتب أجمل تعليق I_icon_minitimeالأربعاء ديسمبر 31, 2008 11:52 pm

اكتب أجمل تعليق W0owb0d3faa0bd1fr8

فارس كتب:
يا ريت اللي يدخل يكتب تعليق

اكتب أجمل تعليق 380820847

على اساس ان دي مسابقه يعني ولا اية مش فاهم ومتهيالي لو مسابقة ميبقاش مكانها هنا وبعدين انتا بتطلب اننا ندخل نكتب تعليق طيب ما احنا بندخل فى كل المواضيع بنكتب تعاليق ايه الهدف يعنى عاوز اعرف كمان لو مسابقة لازم انت كعضو فى المقام الاول يجب ان تكون متيقن من نفسك انك هتفوز معلش اسمحلي موضوعك ما يستاهلش انه يبقى موضوع ........ مجرد راي ..... ربما اعود الى هنا بعد اعادة الصياغة والنقل الى القسم الخاص ... او ربما اعود لاعادة الصياغة كما تجب ان تكون ....... وربما يبقى الوضع على ما هو عليه ولم ااتى قط ............ وشكرا

اكتب أجمل تعليق 55lbxw11zm8
زائر
زائر

اكتب أجمل تعليق Empty
مُساهمةموضوع: رد: اكتب أجمل تعليق   اكتب أجمل تعليق I_icon_minitimeالخميس يناير 01, 2009 6:58 am

أولا شكرا على مرورك وردك السريع

هيا أولا مش مسابقة ولا تحدي ولا أي حاجة من اللي حضرتك قلتها
من وجهة نظري انها مجرد صورة تحمل ربما معها الكثير من المعاني والأفكار
وانا حبيت أشوف ايه هيا الافكار اللي ممكن كل واحد فينا يقلها ..... اما بالنسبة لطلبي ان كل واحد يكتب تعليق فانا لا أعتقد انه شيئ غريب وطلبي عاااااادي جدا .. وبالمعنى التاني المفروض ان الصور يكون معاها تعليق وبما انها بدون تعليق فاعتبر دا مجرد تذكير لأعضاء المنتدى بان كل واحد يحط تعليق على الصورة زي ما هو شايف الفكرة بتاعت الصورة ..

مرة تانية أحب أشكرك على مرورك وتعليقك واهتمامك الكبير بالمنتدى

مع تحياتي القلبية
القيصر
القيصر

ذكر
العمل/الترفيه : حر
المزاج : زي الفل

اكتب أجمل تعليق Empty
مُساهمةموضوع: رد: اكتب أجمل تعليق   اكتب أجمل تعليق I_icon_minitimeالخميس يناير 01, 2009 8:33 pm

اكتب أجمل تعليق W0ow98e86fc64b1tc5

فارس كتب:
أولا شكرا على مرورك وردك السريع

هيا أولا مش مسابقة ولا تحدي ولا أي حاجة من اللي حضرتك قلتها
من وجهة نظري انها مجرد صورة تحمل ربما معها الكثير من المعاني والأفكار
وانا حبيت أشوف ايه هيا الافكار اللي ممكن كل واحد فينا يقلها ..... اما بالنسبة لطلبي ان كل واحد يكتب تعليق فانا لا أعتقد انه شيئ غريب وطلبي عاااااادي جدا .. وبالمعنى التاني المفروض ان الصور يكون معاها تعليق وبما انها بدون تعليق فاعتبر دا مجرد تذكير لأعضاء المنتدى بان كل واحد يحط تعليق على الصورة زي ما هو شايف الفكرة بتاعت الصورة ..

مرة تانية أحب أشكرك على مرورك وتعليقك واهتمامك الكبير بالمنتدى

مع تحياتي القلبية

طبعا مفيش شكر ولا حاجة لاني بحب التفاعل وبالكاد مقصدتش انى اضايقك كما موضح بردك ........... برضوا حضرتك مقدرتش تبين وجهة نظرك بالظبط وبالتحديد لكي يفهمك البسطاء الاغبياء اللى زيي ....... حضرتك عملت الموضوع وطلبت فيه اننا نكتب رد موضحتش ولا كلمة من اللى انتا قولتها دي رغم ان بعد ده كله الغرض مش كافى ........

اليك الصيغة كما تنبغي بعد ان علمت مرادك :

انا جايب لعبة يارب تعجبكم وتشاركوني فيها اللعبة هي ان انا هحط صورة فى التوقيع واللى ييجي بعدي يقول رايه فيها ويحط صورة فى التوقيع ...... بس متهيالي مش هينفع يا فارس لان معظم من بالمنتدى مش هيقدرو يرفعوا صور وكدة هتبقى اللعبة فاشلة

طيب نلعب بطريقة تانية :

انا هحط كل اسبوع صورة وكل اللى يدخل يعلق عليها وفى نهاية الاسبوع نشوف اجمل تعليق على الصورة دي ونديلة جايزة كدة ممكن نلعبها وتبقى حلوة ومسلية بس هتبقى منقولة من منتدى تانى فمن باب الامانة تكتب ان اللعبة منقولة او تضيف حاجة فكرة يعنى على اللى انا قولته ده وتبقى كدة مش منقولة نوعا ما لانك حطيت فكرة جديدة فيها ......................... وبعد كدة يا فارس المنتدى تنقل الموضوع على قسم الالعاب علشان العبها معاك .......................................... وشكرا

اكتب أجمل تعليق 55lbxw11zm8

اكتب أجمل تعليق
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-