¤©§][§©¤][ مرحباً بكمـ زوارنا الأعزاء ؛؛ نتمنى لكمـ المتعهـ والإفادهـ ][¤©§][§©¤

الرئيسيةالبوابةس .و .جالتسجيلدخول

شاطر | 

قصة كفاح نجم الجيل ..... تامر حسني .... بالصور

كاتب الموضوعرسالة
القيصر
عضو لا يمكن الإستغناء عنه -- مهم جداً--

ذكر
العمل/الترفيه : حر
المزاج : زي الفل

مُساهمةموضوع: قصة كفاح نجم الجيل ..... تامر حسني .... بالصور   الثلاثاء ديسمبر 16, 2008 11:33 pm

اليكم قصة كفاح نجم الجيل بالصور :

شوفوا الوش السمح و القلب الطيب و الابتسامه السحره والحواجب اللكميله أتأملوه كده يا جماعه ..... الشاب ده يا خوانا وصل للمرحله دي من غير أي شفرات ده شرب المر واشتغل 1000 شغلانه لكن فشل فيهم كلهم

انا هجيبلكم حكايته من اولها عشان هو شاب زي المعظم والمفروض نتعلم من المواقف اللي بيتعرضلها

تامر ده يا ولاد شاب زي أي شاب فينا وحس بكل حاجه بنحسها و مر بمعظم التجارب اللي ممكن نمر بيها بعد ما خلص دراسته الثانويه العامه زيه زي معظم الشباب نزل الميه يدور على شغل لكن لانه حظه وحش ملاقاش اي شغل فاضي في الميه

بعد ماخلص جيشه بطلوع الروح زي ماحنا عارفين ... مارحش بقى قعد جمب أمه ...... للللللللللللللأ من تاني يوم العشا نزل يدور على شغل لف مصر كلها كعب داير و زي ما حنا عارفين ان اللي بيتعب ربنا بيكرمه المهم ولاد الحلال دلوه على طريقه

أبوه الحاج أبو تامر كلمله عضو المجلس الموقر اللي في دايرتهم يجيبلوا أرض زراعيه عشان يستصلحها .... العضو الموقر ماأتأخرش وجابله حته الارض اللي أحنا شايفينها دي

الصراحه تامر حاول يستصلحها لكن فشل لأنه ماعندوش خبره في الزراعه فراح يدورله على مصلحه تانيه

ولاد الحلال جابولوا شغلانه حلوه أوي عند سيده فاضله كان هيشتغل صبي عالمه .... وقضى هناك معظم فترات حياته واتعلم كتير اوي ..... واتعلم برضه الغنا

لكن تامر زيه زي أي شاب عنده أحاسيس ومشاعر و مش قادر يكبتها عشان البلاوي اللي كان بيتفرج عليها و بسبب كتر الفرجه على الحاجات دي الواد مخه أتلحس

وأتقفش و هو بيبص على ... مش هقول على أيه كان بيبص و خلاص فالست العالمه ملاقيتش قدامها حل غير انها تطرده عشان تحمي نفسها وتحمي باقي البنات اللي معاها من الفتنه و من القيل والقال فطردته

حبه عين امه ماكنش مصدق وهرى نفسه عياط يا عيني كانت صعبانه عليه نفسه بعد ما اتطرد ظلم من العالمه المفتريه وفضل محبوس في أوضته مكتئب مابيعملش غير 3 حاجات يعيط وياكل ويـ...

لكن مفيش حاجه بتفضل على حالها أبوه وأمه ساعدوه ووقفوا جمبه لحد ما خرج من الحاله اللي هو فيها دي .... لكن في يوم وهو قاعد في الاتوبيس قصدي واقف في الاتوبيس صعبت عليه نفسه بقى بعد ماكنت بركب تاكسي انزل لمستوى الاتوبيسات .... كله من العالمه المفتريه دي انا لازم أنتقم منها و قرر الأنتقام

فجاب أبوه وجاب الحتة بتاعته وفكروا في خطه عشان ينتقموا من المفتريه دي ووصلوا لخطه فعلا واتفقوا انهم هينفذوها واشتروا العده وعملوا كل الترتيبات عشان ينجحوا العمليه

لكن كانت الكارثه انه أول مايروح الشقه عشان يخلص على العالمه يلاقي البوليس مستنيه هناك ..... الظاهر ان في حد من رجالته بلغ عنه وخلي بيه

ودخل السجن ظلم واتبهدل هناك و اتضرب على .......كتييييير

لكن بعد سلسله من المداولات اعتبرته المحكمه سارق مش قاتل ودي صور له من المحكمه

بعد ما خرج من السجن ولاد الحلال لاقوله شغل حلوه اوي هيشتغل سواق أتوبيس

اشتغل مده مش قليله في الشغلانه دي وكانت الحياه حلوه والآشيه معدن لكن كالعاده مفيش حاجه بتفضل على حالها

طلع عليه شوية رجاله بلطجيه وثبتوه وخدوا منه الاتوبيس ..... هو حاول يقاوم

الرجاله دول كانوا شرده و كانوا كتير كمان وبعدين الكتره تغلب الشجاعه

وصاحب الاتوبيس أكتفى بطرده ومرداش يأذيه وفضل تامر يعيط ويعيط الواد حظه وحش مفيش شغلانه بتعمر معاه

لكن كالعاده مفيش حاجه بتفضل على حالها تامر قدر يعرف أيه السبب في حظه الوحش ...... الحتة بتاعته كانت السبب هي اللي بلغت عن العمليه بتاع العالمه وهي اللي اتفقت مع الرجاله الشرده عشان ياخدوا الاتوبيس و لحد حالا محدش يعرف هي كانت بتعمل كده ليه ربنا يسامحها بقى

ودخل اليأس قلبه و أختفى طموحه بقي حبيته اللي واكله معاه فول وفلالفل تعمل معاه كده فعلا الدنيا ماعدتش فيها أمان و بقى عنه امه مدمر نفسيا و راضي باي شغلانه يأكل منها فول و لانشون و ولاد الحلال جابوله شغلانه في بيت عند ناس كده

ووصل للطشط والطشط له فوايد كبيرة اوي يا جماعة

وفضل يشتغل و يغسل يشتغل و يغسل و يسيب البيت ده ويروح البيت ده ويسيب البيت ده ويروح البيت ده لحد ماوصل للنكوميه دي عشان استعمل الطشط عشان تعرفوا بركة الطشط

واكمنه مشهور أوي فبيستغلوا أسمه في مجالات الاعلانات

فى النهاية يا جماعة ياريت نكون استفدنا حاجة من قصة الطشط دي ...... قصدي قصة النجم ده

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
عضو فضل الابتعاد

انثى

مُساهمةموضوع: رد: قصة كفاح نجم الجيل ..... تامر حسني .... بالصور   الأربعاء ديسمبر 17, 2008 4:38 am

شكرا على قصة الطشط دى ..قصدي قصة النجم ده ومنتطرين قصص نجوم تانيه Very Happy
SoSo
Admin
Admin

انثى
العمل/الترفيه : طاااااااالبة في جامعة قطر للاسف
المزاج : لعلـ خيرآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ

مُساهمةموضوع: رد: قصة كفاح نجم الجيل ..... تامر حسني .... بالصور   الأربعاء ديسمبر 17, 2008 6:32 am

هههههههههههههههههههههههههههههه فعلا بتعب اوي تامر دا ربنا يخليه لمصر
ومتهيالي انا فهمت سبب وجود الموضوع دا بس عندي طلب صغير
ياريت تنقله لقسم النكت يكون موقعه احسن
تقبل مروري وشكرا

وانتحبـ يا شجر ؛؛
واسبحيـ يا غيومـ ؛؛
واهطليـ بالمطر ؛؛
بابـ قلبيـ حصينـ ؛؛
من صنوفـ الكدر ؛؛

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://r-s-s-l-y.yoo7.com
القيصر

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: قصة كفاح نجم الجيل ..... تامر حسني .... بالصور   الأربعاء ديسمبر 17, 2008 9:01 pm

فى البداية احب ان اشكر اختى سارة واختى سوسو على مرورهم العطر وتواجدهم فى موضوعى

ويارب يكون الموضوع عجبكم بجد ............... كلمة الى الاخت سوسو مالكة المنتدى والتى تفعل ما تريد ولها كامل الحق ومطلق الحرية بذلك .............. بالنسبة لنقل الموضوع الى منتدى النكت والفوازير فلقد قولتيها انتى منتدى النكت والفوازير موضوعي ترفيهي اعلم ولكنه ليس بنكتة او فزورة ولا يمس لهم بصلة .............. ورغم انك قلتى انك تعلمين العلة من وجود هذا الموضوع هنا ولا افهم انا ذلك ............. لاكن اقول كلمة اخير انتظري قليلا فربما ياتي محبون النجم للهجوم علي ويصبح الموضوع به نقاش وجدل وتنصحين بنقله الى المنتدى الخاص بالنقاش والجدل

القيصر

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: قصة كفاح نجم الجيل ..... تامر حسني .... بالصور   الخميس ديسمبر 18, 2008 6:34 pm

يارب يكون الموضوع عجبكم

عضو فضل الابتعاد

انثى

مُساهمةموضوع: رد: قصة كفاح نجم الجيل ..... تامر حسني .... بالصور   الخميس ديسمبر 18, 2008 11:16 pm

عجنا اوىىىىىىىىىى Smile وميرسي تانى ليك
TEMO

ذكر
العمل/الترفيه : انا اديب المنتدى
المزاج : عصبى جدا

مُساهمةموضوع: رد: قصة كفاح نجم الجيل ..... تامر حسني .... بالصور   الإثنين ديسمبر 29, 2008 10:29 pm

ياااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااه
للدرجه دى انته بتحب تامر؟
بس للعلم بالشئ
صورك دى مش هتوقف الطريق اللى هو ماشى فيه
وبصرف النظر عن انى بحب اغانى تامر
مش من حقك تستخف بالناس
حتى لو من باب الترفيه
تحب تتحط فى نفس الموقف؟
مش عاجبك تامر ده شئ يخصك
لكن تتريق عليه..................مش حاجه مضحكه ولا فيها من الترفيه شئ
ده رايى الشخصى وانا عارف انه مش هيعجب حد farao
القيصر

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: قصة كفاح نجم الجيل ..... تامر حسني .... بالصور   الإثنين ديسمبر 29, 2008 10:54 pm

TEMO كتب:
ياااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااه
للدرجه دى انته بتحب تامر؟
بس للعلم بالشئ
صورك دى مش هتوقف الطريق اللى هو ماشى فيه
وبصرف النظر عن انى بحب اغانى تامر
مش من حقك تستخف بالناس
حتى لو من باب الترفيه
تحب تتحط فى نفس الموقف؟
مش عاجبك تامر ده شئ يخصك
لكن تتريق عليه..................مش حاجه مضحكه ولا فيها من الترفيه شئ
ده رايى الشخصى وانا عارف انه مش هيعجب حد
farao

رغم انك بتقولي كلام انا وموضوعى ملناش علاقة بيه بس انا هرد عليكي

اولا فعلا انا مش بحبه بس مش بكرهه اما بالنسبة لصوري انا حطتها هنا للترفيه وللسخرية من الحب المبالغ فيه تجاه هذا الشخص اما بالنسبة اذا كان من حقى او مش من حقي انى استخف بيه دي انتى ملكيش فيها ....
بالنسبة لموضوع انى اتحط فى الموقف ده طبعا انا ميشرفنيش انى اغني ولا يبقى تهافت البلهاء علي بالطريقة دي ...... بالنسبة لموضوع انه مش عاجبنى فعلا ده شئ يخصني ولاكن اريد ان انوه بانه اقل من انه ميعجبنيش فهو بالنسبه لي يعني لا شئ ...................... اما بالنسبة لموضوع التريقة اذا كانت مضحكة ولا لا هوة فى ناس ضحكت وناس عجبها قصة الطشط دي قصدي قصة النجم ده .......

اما بالنسبة لرايك الشخصي فا انا اخترمه بكل وجدانى واشكر لك مرورك الطيب بموضوع اخي تيمو .......................................................

القيصر

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: قصة كفاح نجم الجيل ..... تامر حسني .... بالصور   الثلاثاء ديسمبر 30, 2008 9:55 pm

أعلن إمام المنتدى كله ترحيبي بالتحدي بيني وبين العضو تيمو حيث انه يرى بنفسه انه أديب المنتدى وأظنني أحق بهذا منه حيث أنا أجدر بهذا اللقب وقد طلبت في حوار خاص إن يكون لي هذا اللقب ولكن هذا العضو آبى ذلك وظل مناهضا لذلك والتحدي سيكون بأي موضوع يختاره هذا العضو وليكن حتى هذا الموضع وستكون المناقشة دائرة في إطار أدبي وباللغة العربية الفصحى لتجنب الألفاظ الخارجة ولتجنب المشاكل أيضا حيث إن النقاش أدبي وفى حالة رفض هذا العضو النقاش فسوف اكسب أنا اللقب حيث انه في هذه الحالة لم يكن جدير به والحكم في هذا الأمر مالكة المنتدى حيث إن الجميع هنا يثق بأنها دوما بجانب الحق ولا تحيد عنه.......... وشكرا

عضو فضل الابتعاد

انثى

مُساهمةموضوع: رد: قصة كفاح نجم الجيل ..... تامر حسني .... بالصور   الجمعة يناير 02, 2009 11:09 pm

ايه يا جماعه هو التحدى ده هيبتدى امتى ولا كلام وبس ؟؟؟؟
القيصر

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: قصة كفاح نجم الجيل ..... تامر حسني .... بالصور   السبت يناير 03, 2009 5:21 pm

crazy_cat كتب:
ايه يا جماعه هو التحدى ده هيبتدى امتى ولا كلام وبس ؟؟؟؟

اختى الفاضلة ناسف لتخييب ظنك لانه تمت الترضية من قبل مالكة المنتدى حقنا للدماء وفى النهاية كلنا هنا اخوة ولكن اكرر انا على استعداد تام ان اتحدى من يريد ان يتحدانى وارحب بذلك فى اى وقت ولاكن هذا الخلاف هنا قد انتهى ................. وشكرا

عضو فضل الابتعاد

انثى

مُساهمةموضوع: رد: قصة كفاح نجم الجيل ..... تامر حسني .... بالصور   السبت يناير 03, 2009 6:00 pm

الحمدالله ان الخلاف انتهى ويارب ما يحصل خلافات اخرى
القيصر

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: قصة كفاح نجم الجيل ..... تامر حسني .... بالصور   الأحد يناير 04, 2009 11:43 pm

الحمد لله على كل حاجة طبعا يا ساره احنا فى النهاية كلنا هنا اخوات وفعلا اسرة واحدة وسوف اعلن هذا فى مبادرة قريبا لعلها تنال اعجابكم ................ كما اتمنى ان لا يكون هناك بصدر اى عضو شئ تجاهى فانا حسن النية طيب الطباع ................. ترقبوا موضوعى القادم لتدعيم الوضع الاسري بيننا ............. وشكرا

فخر مواضيعي بالمنتدى الغالي

baby girl

انثى
العمل/الترفيه : طالبه ثانوي/السباحه
المزاج : هادئه

مُساهمةموضوع: رد: قصة كفاح نجم الجيل ..... تامر حسني .... بالصور   الثلاثاء يناير 06, 2009 12:10 am

الفكره حلوه وجديده وانا مش شايفه فيها اي تريقه بالعكس انا شيفاه ابداع
كون انك تجمع صور للقصه ده بجد شيء رائع اما من نحيه
اصلا في برامج كتير بتعمل شبه كده
(TALK SHOW 1 ,2 ,3)مثل
القيصر

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: قصة كفاح نجم الجيل ..... تامر حسني .... بالصور   الثلاثاء يناير 06, 2009 4:49 pm

baby girl كتب:
الفكره حلوه وجديده وانا مش شايفه فيها اي تريقه بالعكس انا شيفاه ابداع
كون انك تجمع صور للقصه ده بجد شيء رائع اما من نحيه
اصلا في برامج كتير بتعمل شبه كده
(TALK SHOW 1 ,2 ,3)مثل

فى البداية اود ان اشكرك اختى الفاضلة من اعماق قلبي فحقا صدقتى لان هذا الموضوع قد اخذ منى وقت وجهد غير عادي وما رايت شكر الا قليلا غير الهجوم المبالغ فيه علي .............. وشكرا

فخر مواضيعي بالمنتدى الغالي

قصة كفاح نجم الجيل ..... تامر حسني .... بالصور
صفحة 1 من اصل 1